Bendrosios sąlygos

1. 1. Sąlygų taikymo sritis ir galiojimas


1.1 Šios AB „IM Arvutid filialas“ (toliau - „pardavėjas“) bendrosios ir užsakymo sąlygos (toliau - „sąlygos“) taikomos visiems asmenims (toliau - „pirkėjas“), kurie naudoja el. parduotuvę www.idream.lt (toliau - „el. parduotuvė“), užsisako produktus ir paslaugas (toliau - „produktai“), taip pat sudarant Pardavimo sutartį, skirtą įsigyti produktus iš el. parduotuvės (toliau – „Pardavimo sutartis“).

Priimdamas sąlygas pirkėjas patvirtina, kad perskaitė sutarties sąlygas, sutinka su jomis ir laikysis jų.

2.2. Produktų pirkimas ir užsakymas el. parduotuvėje


2.1 Iš el. parduotuvės įmanoma nusipirkti produktus, kurie turi nuorodą „į krepšelį“. Produktų kaina ir prieinamumas gali nuolat keistis ir be įspėjimo. Jei pirkėjas pateikia užsakymą prieš produktų kainų pakeitimą, bus taikoma užsakymo metu galiojusi kaina.

2.2 Pardavėjas turi teisę atsisakyti Pardavimo sutarties, sudarytos per el. parduotuvę, atsisakyti perduoti užsakytus produktus arba teikti paslaugas jei: produktų nėra sandėlyje; tai el. parduotuvėje esantis gaminys, kurio būklė „užsakytas“ ir kurio nėra sandėlyje; produkto vertė arba savybės dėl sistemos klaidos buvo neteisingai rodomos el. parduotuvėje.

2.3 Prekių krepšelis ir užsakymo pateikimas

Produktų kiekis krepšelyje gali būti pakeistas. Prekių krepšelyje taip pat galite pasirinkti produktus ir paslaugas, atitinkančius pasirinktus produktus. Norėdami užsisakyti gaminius, turite pasirinkti tinkamą pristatymo būdą. Informacija apie pristatymo būdą užsakymo pateikimo puslapyje bus pateikta vėliau. El. parduotuvės pirkimo sąlygas galite perskaityti ir prieš jas patvirtindami, turėsite pažymėti ženklelį („varnelę“).

Norint patvirtinti užsakymą, pirkėjas turi spustelėti mygtuką „Pateikti užsakymą“, ir jis bus nukreiptas į mokėjimo puslapį, kuriame turi būti pasirinktas mokėjimo būdas. Pirkėjas taip pat gali pakeisti mokėjimo būdą paskutiniame užsakymo etape. Pirkėjo duomenys turi būti pateikti; jei pageidaujama tapti nuolatiniu „iDream“ klientu. Kitame žingsnyje pirkėjas gali pasirinkti pristatymo metodą ir spustelėti mygtuką „Kitas“. Po to bus parodytas galutinis mokėjimo variantas, kad patvirtintumėte užsakymą ir atliktumėte pirkimą. Pirkėjas gali pasirinkti mokėjimo būdą ir sumokėti už pirkimą. Pateikdamas užsakymą pirkėjas turi būti atidus, nes nuo to priklauso greitas ir nepertraukiamas užsakytų prekių pristatymas.

Pardavimo sutartis laikoma sudaryta gavus mokėtiną sumą pagal užsakymo patvirtinimą, esantį AB „IM Arvutid filialas“ sąskaitoje, arba nuo Pardavimo sutarties pasirašymo. Pardavėjas nevykdo užsakymų už kuriuos nebuvo sumokėta

2.4 Mokestis už prekes

Už prekes galima atsiskaityti internetu („Swedbank“, „SEB“, „Luminor“, naudojant banko sąskaitas). Taip pat galima mokėti „SB Lizingas“ arba „Telia“ išsimokėtinai, spustelėję užsakymo patvirtinimo puslapyje esantį mygtuką „Mokėti išsimokėtinai“ ir vadovaudamiesi ekrane pateikiamomis instrukcijomis. Produktus galima įsigyti iš el. parduotuvės, naudojant pirkimą išsimokėtinai, jei mėnesio užsakymo kaina yra ne mažesnė kaip 10 eurų.

Dovanų ir kreditinę kortelę galima naudoti mokant už prekes spustelėję tinkamą mokėjimo būdą ir vykdant ekrane pateikiamas instrukcijas.

Po apmokėjimo el. parduotuvė pirkėjui atsiunčia užsakymo patvirtinimą ir sąskaitą-faktūrą.

Visi asmens duomenys, kurie tapo žinomi kaip apsilankymai ir pirkimai iš „iDream“ el. parduotuvės, bus laikomi konfidencialiais. Užkoduotas duomenų perdavimo kanalas su bankais užtikrina pirkėjo asmens ir banko duomenų saugumą. AB „IM Arvutid filialas“ atstovai neturi prieigos prie atitinkamų užkoduotų duomenų.

2.5 Prekių pristatymas ir gabenimas

Produktai pristatomi tuo adresu, kurį pirkėjas įrašo pagal užsakymą. Jis bus informuotas apie pristatymo vykdymą naudodamas kontaktinę informaciją ir pateikdamas užsakymą. Užsakytų produktų gabenimas atliekamas laikantis transporto sąlygų, taikomų užsakymo pateikimo metu.

Baigdamas užsakymą pirkėjas turėtų patikrinti pateiktos kontaktinės informacijos teisingumą, kad būtų išvengta vėlavimų ir nesusipratimų pristatant produktus. AB „IM Arvutid filialas“ ir kurjerių kompanija neatsako už produktų pristatymo vėlavimą ir nesusipratimus, jei jie atsirado dėl to, kad pirkėjas atlikdamas užsakymą pateikė netikslius ar neteisingus duomenis.

Produktai perduodami tik pirkėjui, o tai atliekama remiantis pristatymo dokumentu. Prieš pasirašydami pristatymo dokumentą, atidžiai išnagrinėkite produkto pakuotę, o jei ji sugadinta, pirkėjas pateikia tokią pastabą pristatymo dokumente. Jei pakuotė sugadinta pirkėjas gali atsisakyti priimti siuntą ir / arba nedelsdamas informuoti „iDream“ klientų aptarnavimo servisą adresu info@idream.lt..

Produktai bus perduoti trečiajai šaliai, jei yra toks leidimas (įskaitant, jei pirkėjas nurodė trečią asmenį kaip užsakymo gavėją). Pardavėjas gali leisti trečiosioms šalims pristatyti produktus (įskaitant kurjerių paslaugos naudojimą).

Jei pirkėjas nepasiima prekių per 14 (keturiolika) dienų po sutartų produktų gavimo dienos, laikoma, kad jis pažeidė Pardavimo sutartį ir nenori įsigyti produktų. Pardavėjas turi teisę vienašališkai atsisakyti Pardavimo sutarties ir pareikalauti žalos atlyginimo (pavyzdžiui, produktų laikymo išlaidų) ir padengti pardavėjo patirtus nuostolius, naudodamas iš anksto pirkėjo apmokėtas sumas.

2.5.1. “Maksimalus pristatymo terminas iki 30 dienų. Mūsų pristatymo partneriai yra LPexpress ir Omniva”

2.6 Teisė atsisakyti sutarties

Ši sutarties atsisakymo procedūra netaikoma sudarant Vartojimo kredito sutartį. Vartojimo kredito sutarties atšaukimas turi atitikti sutarties nurodytą tvarką.

2.6.1Pirkėjas turi teisę atsisakyti el. parduotuvės Pardavimo sutarties per 14 dienų be priežasties.

Kontaktiniai duomenys:
AB „IM Arvutid filialas“
Ozo g. 25 (iDream, PPC Akropolis), Vilnius
info@idream.lt
Tel. +370 606 18 799

2.6.4 Teisė atsisakyti sutarties negalima
Atsisakymo teisė negalima, jei:
a. Produktai pirkėjui pristatyti uždaroje pakuotėje, kurie dėl sveikatos ar higienos priežasčių yra netinkami grąžinti ir kurie buvo atidaryti po pristatymo (pvz., ausinės, sveikatos produktai ir kt.).
b. Gaminiai yra garso arba vaizdo įrašai arba kompiuterių programinė įranga uždaroje pakuotėje.
c. Pardavimo sutarties objektas yra dovanų kortelė, kurios unikalus kodas jau buvo panaudotas.

2.6.5 Pardavimo sutarties atsisakymas

a. Jei atsisakoma sutarties, AB „IM Arvutid filialas“ pirkėjui atlygins bet kokias išlaidas, pagal Pardavimo sutartį, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl pirkėjo pasirinkto pristatymo būdo, kuris skiriasi nuo pigiausio AB „IM Arvutid filialas“ pasiūlyto pristatymo būdo), bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai prekės grąžinamos pardavėjui.
b. AB „IM Arvutid filialas“ atlieka tokius grąžinimus naudodamas tą patį mokėjimo būdą, kurį pirkėjas naudojo atlikdamas mokėjimą, nebent jis išreiškė norą naudoti kitą mokėjimo būdą. Pirkėjas nebus atsakingas už jokius mokesčius ar kitas šių mokėjimų išlaidas.
c. Pirkėjas privalo nedelsdamas grąžinti prekes AB „IM Arvutid filialas“, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pirkėjas informavo AB „IM Arvutid filialas“ apie Pardavimo sutarties atsisakymą. Prekes galima grąžinti į artimiausią „iDream“ saloną. Galutinis atsisakymo terminas įvykdytas, jei pirkėjas grąžina gaminius, kurie yra Pardavimo sutarties objektas, iki 14 dienų laikotarpio pabaigos.
d. Pardavėjas turi teisę atsisakyti atlyginti išlaidas tol, kol negaus produktų, kurie yra Pardavimo sutarties objektas, nebent pirkėjas pateikė pardavėjui įrodymus, kad jis grąžino prekes, priklausomai nuo to, kas įvyko anksčiau.
e. Jei pirkėjas nori išvengti sumažinto gaminių vertės kompensavimo, jie turi būti naudojami ir išbandomi, kaip tai galima padaryti įprastoje parduotuvėje, produktai turi būti grąžinami originalioje pakuotėje ir visiškai originaliame rinkinyje (įskaitant visus gaminio pakuotės daiktus ir su Pardavimo sutartimi susijusias dovanas). Jei pirkėjas gaminius naudoja daugiau nei būtina, norėdamas nustatyti jų pobūdį, ypatybes ir veikimą arba negrąžina jų originalioje pakuotėje ir su visais rinkinyje esančiais daiktais, pirkėjas atsako už prekių vertės sumažėjimą.
f. Pirkėjas turi padengti tiesiogines produktų grąžinimo išlaidas.
g. Grąžinamų produktų sugedimo atveju, pirkėjas atsako už prekių vertės sumažėjimą, jei jis naudojo prekes kokiu kitu būdu, būtinu jų pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
h. AB „IM Arvutid filialas“ turi teisę pirkėjui pateikti pretenzijas per vieną mėnesį nuo produktų grąžinimo dienos, atsiradusias dėl prekių vertės sumažėjimo. Mes nedelsiant grąžinsime pinigus už grąžintas prekes atgal į pirkėjo banko sąskaitą, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių grąžinimo dienos.
i. Jei pirkėjas kitokiu būdu, kaip paprastai būtų leidžiama atlikti parduotuvėje, naudojo arba bandė grąžintinas prekes, arba jei jas naudojo daugiau nei būtina, kad nustatytų jų pobūdį, savybes ir veikimą, pirkėjas atsako už prekių vertės sumažėjimą, o pardavėjas iš grąžinamos pirkimo kainos turi teisę atimti šią sumą. Jei pirkėjas nesutinka su pardavėjo nurodytu vertės sumažėjimu, jis turi teisę kreiptis į nepriklausomą ekspertą, kad jį nustatytų. Nepriklausomo eksperto išlaidas padengs asmuo, kurio pozicija pasirodė esanti nepagrįsta. Jei tokio asmens neįmanoma nustatyti, išlaidos, susijusios su eksperto vertinimu, bus paskirstytos pirkėjui ir pardavėjui.
j. Pardavėjo grąžinamų produktų dalis klientui grąžinama taip:

  • • Daiktas yra nepanaudotas ir originali dėžutė neatidaryta (įskaitant skaidrią plėvelę aplink gaminio dėžutę) – AB „IM Arvutid filialas“ klientui grąžins 100 % pirkimo kainos.
  • • Daiktas yra nepanaudotas, tačiau originali dėžutė atidaryta (įskaitant skaidrią plėvelę aplink gaminio dėžutę) – AB „IM Arvutid filialas“ klientui grąžins 90 % pirkimo kainos.
  • • Prekės buvo naudojamos ir atidaryta originali dėžutė (pvz., prietaisas buvo įjungtas, prekės yra nešvarios, pažeistos arba yra prekių naudojimo požymiai) – AB „IM Arvutid filialas“ klientui grąžins iki 80 % pirkimo kainos. Tiksli grąžinama suma paaiškėja, kai produktai grąžinami pardavėjui ir jis atlieka savo ekspertų vertinimą, kad nustatytų prekių vertę.

2.7 Pardavimo sutarties atšaukimas

Pirkėjas sumokėjęs už produktus turi teisę atšaukti savo užsakymą, bet prieš pristatant juos be papildomų išlaidų. Norėdamas atsisakyti Pardavimo sutarties /užsakymo, pirkėjas privalo atsiųsti atitinkamą pranešimą kartu su sutarties numeriu el. pašto adresu info@idream.lt. Apie Pardavimo sutarties atšaukimą pirkėjui bus išsiųstas patvirtinimas.

2.8 Tokios aplinkai pavojingos medžiagos kaip baterijos, kurias reikia naudoti pardavėjo parduodamoje įrangoje, yra nemokamai priimamos visuose „iDream“ salonuose. Didelės elektroninės atliekos turėtų būti nukreiptos į tinkamą atliekų surinkimo aikštelę. Čia galite rasti atliekų aikštelių vietas.

3. Sąlygų taikymo sritis ir galiojimas


3.1 Pardavėjas turi užtikrinti pirkėjo duomenų saugumą ir naudojimą, įskaitant asmens duomenis pagal Privatumo politikos reikalavimus ir sąlygas. Pirkėjas patvirtina, kad perskaitė ir sutinka su Privatumo politikos sąlygomis. Remiantis galiojančiais teisės aktais ir Privatumo politikos nuostatomis pardavėjas, be pirkėjo sutikimo, turi teisę tvarkyti duomenis (įskaitant asmens duomenis), reikalingus naudoti el. parduotuvėje, norint įvykdyti Pardavimo sutartį, arba užtikrinti jos vykdymą. Be kita ko, remiantis tuo, kas išdėstyta pirmiau, pardavėjas turi teisę be jokio atskiro sutikimo pirkėjui nusiųsti bet kokius pranešimus, susijusius su el. parduotuvių paslaugų naudojimu, įskaitant žinutes, kurios atitinka elektroninės parduotuvės naudotojų saugumo interesus; išsaugoti prisijungusio prie el. parduotuvės pirkėjo duomenis ir teikti geresnes paslaugas bei patvirtinti sandorius, įskaitant pagrįstą terminą, tiems užsakymams, kurie nebuvo baigti per pirkėjo sesiją.

3.2 Jei pirkėjas davė sutikimą naudoti duomenis rinkodaros tikslais, sudarant kliento sutartį arba pateikiant ketinimų deklaraciją (pvz., savitarnos srityje), pardavėjas naudos duomenis pagal Privatumo politikos sąlygas ir tikslus, taip pat įskaitant individualizuotų tiesioginės rinkodaros, kampanijos, prekių ir paslaugų reklaminių pasiūlymų siuntimą pirkėjui elektroninėmis priemonėmis (pvz., el. paštu arba trumpąja žinute).

3.3 Pirkėjas turi teisę bet kuriuo metu atsisakyti duoti sutikimą naudoti duomenis, kurie bus naudojami rinkodaros tikslais, pardavėjui išsiųsdamas el. laišką, nurodydamas tai arba atsisakydamas ateityje gauti tiesioginės rinkodaros pasiūlymus, laikydamasis tiesioginio pardavimo pasiūlymo instrukcijų, išsiųstų jo el. pašto adresu.

4. Atsakomybė ir ginčų sprendimas


4.1 Pirkėjas turi teisę pardavėjui pateikti pretenzijas per 2 (dvejus) metus nuo produktų pristatymo dienos, tuo atveju jei produktas neatitinka sutarties sąlygų (prekės yra su defektais). Skundas turi būti pateiktas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 2 (du) mėnesius nuo produkto defekto nustatymo. Nustačius defektą, pirkėjas imasi tinkamų priemonių, kad išsaugotų ir apsaugotų produktus, įskaitant gaminių su trūkumais nenaudojimą, jei produktų naudojimas dar labiau pablogina jų būklę.

4.2 Pirkėjas gali remtis įstatymų numatytomis teisinėmis priemonėmis, įskaitant reikalavimą, kad produktai būtų sutaisyti ar pakeisti, arba atsisakyti Pardavimo sutarties ir grąžinti standartų neatitinkančius gaminius, jei jie neatitinka sutarties sąlygų.

4.3 AB „IM Arvutid filialas“ neatsako už: produkto pablogėjimą ir žalą, kurią sukėlė pirkėjas, defektus, atsiradusius dėl netinkamo prekių naudojimo ir prekės fizinio nusidėvėjimo įprastomis naudojimo sąlygomis.

4.4 Jei produktams taikoma pardavėjo ar gamintojo suteikta komercinė garantija, pirkėjui su gaminiais bus suteiktos garantijos sąlygos raštu ir (arba) elektroniniu būdu prieinamos el. parduotuvėje.

4.5 Siekiant išspręsti vėliau iškilusias problemas, pirkėjas privalo saugoti pirkimo dokumentus (sąskaitą-faktūrą, sutartį, kvitą ir pnš.), įrodančius, kad produktai įsigyti iš pardavėjo el. parduotuvės. Pardavėjas / paslaugų teikėjas negali išspręsti problemos be pirkimo dokumento.

4.6 Pretenzijos, susijusios su el. parduotuvėje įsigytais produktais, gali būti pateikiamos taip: AB „IM Arvutid filialas“ el. parduotuvė Ozo g. 25 (iDream, PPC Akropolis), Vilnius, el. paštas: info@idream.lt. Pretenzijos taip pat priimamos „iDream“ salonuose kurių adresai yra išvardyti interneto svetainėje www.iDream.lt

4.7 Skundą pareiškęs pirkėjas privalo pateikti gaminius su trūkumais. Pardavėjas ir pirkėjas turi sudaryti įrangos aptarnavimo ir remonto sutartį, jei reikalaujama atlikti prekių diagnostiką arba ekspertų vertinimą, siekiant nustatyti gaminio defekto pobūdį ir priežastį.

4.8 Siekiant išspręsti bet kokius gaminio defektus, AB „IM Arvutid filialas“ turi vadovautis skundų teikimo sąlygomis, kurios yra neatskiriama Pardavimo sutarties dalis, ir šios dabartinės pirkimo sąlygos yra patvirtinamos pirkėjo prieš sudarant sutartį.

4.9 Pardavėjas turi užtikrinti, kad el. parduotuvėje parduodami produktai atitinka Europos Sąjungoje galiojančius standartus. Šiuose standartuose išvardytos aplinkybės nelaikomos produktų defektais.

4.10 Informaciją apie užsakymą galite gauti: pirmadieniais-penktadieniais: 9:00-17:00, telefono numeriu: +370 686 9007, arba el. paštu info@idream.lt.

4.11.Pirkėjas turi teisę kreiptis į kompetentingą priežiūros instituciją, kuri yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba adresu: www.vvtat.lt. Siekiant išspręsti ginčą, pirkėjas gali kreiptis į Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Tarnyba yra kompetentinga sprendžiant ginčus, kylančius iš pirkėjo ir pardavėjo sudarytos sutarties, kurių negalėjo išspręsti, susitardamos šalys (tarpusavyje). Daugiau informacijos apie skundų nagrinėjimą rasite: www.vvtat.lt

5. 5 Galutinės nuostatos


5.1 Gaminio nuotraukos yra paaiškinamosios.

5.2 Produktų kainos ir prieinamumas gali keistis be įspėjimo. Tokiu atveju „AB „IM Arvutid filialas“ pasilieka teisę atsisakyti pardavimo ir grąžinti pirkėjui pinigus į jo einamąją sąskaitą per pagrįstą laikotarpį.

5.3 „iDream“ el. parduotuvė pasilieka teisę atsisakyti pardavimo, jei produktas patyrė vieną iš šių problemų: įvedant kainą atsirado žmogaus klaida arba techninė sistemos klaida (pavyzdžiui, jei nešiojamojo kompiuterio kaina yra 1000 eurų, o pardavime parašyta 10 eurų, tai yra akivaizdi klaida. Todėl mes manome, kad pirkėjas turėtų suprasti, kad tai klaida ir produktas nėra parduodamas už tokią kainą).

5.4 Informacija apie produktus reguliariai tikrinama ir tobulinama. Duomenys gali būti atnaujinti po paskutinio pirkėjo apsilankymo. Dėl gamintojų duomenų lapų trūkumų „iDream“ el. parduotuvės informacija apie gaminį gali būti netiksli. Šiuo atveju „iDream“ el. parduotuvė neprisiima atsakomybės už produkto informacijos tikslumą. Tačiau prieš pirkdami pirkėjui patariame pasitikrinti informacijos tikslumą apie produktą, susisiekę su „iDream“ klientų aptarnavimo tarnyba telefono numeriu: +372 686 9007.

5.5. Priimama valiuta Eur.

6. 6 Sąlygų galiojimas


6.1 Dabartinės pardavėjo el. parduotuvės sąlygos galioja nuo 2018 m. gruodžio 01 d.